[ LUGOS ] sesutje diska

Marko Cuk cuk na cuk.x0.org
Ned Jan 31 16:41:31 CET 1999

V Sloveniji je ni.Take profesionalne vsaj. Obstaja firma na Madzarskem,
ki resuje diske na nivoju mehanike, za cene pa raje ne vprasaj. 1Gb=800
dolarjev. Tu nekje.Skratka mirno prides na 5000 dolarjev. Jaz osebno sem
nekaj diskov pac resil tako, da zamenjas elektroniko, vendar to zelo
redko pomaga, ker ponavadi crkne kaksna glava recimo in potem disk ob
bootu ne prebere nekih informacij iz plat ( recimo temu nek BIOS, ceprav
je en bios tudi v EEpromu ).
Pred casom je k nam v firmo prisel en gospod srednjih let, ki bi mu
prisodil delo v uradnistvu ter iskal en malce starejsi disk. Potreboval
je seveda tocen model. Ker ga tocno tega novega nismo imeli, sem ga
vprasal zakaj rabi tocno tega?
Problem je bil v tem, ker recimo WD izdela disk 32100 , to je disk s 3mi
platami 2,1Gb. Potem pa gre tech naprej in naredijo 22100 in se 12100 .
Zadnji ima le eno plato.
No, ta tip je potem razlozil, da bo disk odprl ter zamenjal plosce iz
pokvarjenega diska v novega ...
??!!!

Ko sem ga vprasal, kako je z prahom ter rezultati, mi je povedal, da
skoraj vse resi.
Prah ni problem za casa resevanja podatkov.
To mi je dalo misliti, predvsem zaradi tega, ker bi tip kupil disk za
30k sit zato, da bi ga razturil.
Mora biti pac prekleto preprican, da mu bo ratalo.

Ob prvi priliki bom tudi sam to preizkusil. Report na lugos - listo
sledi.

Drugace pa, norton disk editor je se vedno zakon ali pa Tiramisu za 32
in 16 bit fat, ntfs in novell.

Marko Cuk