[ LUGOS ] Novoletno darilo

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Ned Jan 3 16:47:31 CET 1999

On Sun, 3 Jan 1999, Boris Benko wrote:

> 1. Preveri, ce je CPU ta pravi. Poglej oznake na cipu in na www.intel.com preveri, ali je to res 350MHz cip.
> 2. Preveri pregrevanje CPUja.
> 2. Preveri bus clock, cpu multiplier, moralo bi biti 3.5x in 100MHz bus, ter voltazo na CPU, menda mora biti 2.0V
> 3. Preveri (se enkrat) RAM. V BIOSu nastavi wait state, tako kot pise v navodilu za BIOS.
> 4. Preveri PIO mode za disk, sicer je malo verjetno, da ne bi delalo zaradi tega.
> 5. Preveri, ce se je RAM dobro vsedel v lezisce, enako velja za CPU, ter za kaksen koli drug cip, ki si ga dajal notri.
> [...]

Ja, vse razen diska sem pregledal in probal se drugo rec. Procesor
je res Intel. Zadeva zacuda dela ce je bus clock visji od 100MHz
pri prakticno kakrsnihkoli parametrih. Zdaj tece zelo dobro ze 3
dni pri 112MHz bus clocku in se nimam kaj vec pritozevat.

Zanima me samo, zakaj ne dela pri 350MHz in 100MHz bus clocku, ce
je to za motherboard in procesor factory default.

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist