[ LUGOS ] Solaris vs. Linux

Iztok Umek iztok na ieee.si
Tor Jan 5 08:08:36 CET 1999

On Tue, 5 Jan 1999, Boris Benko wrote:

> Kar se klasicnih GNU utilitjev tice, so na razpolago na
> http://www.sunfreeware.com/ tako da se zaradi tega ne rabis sekirati.

Patchi in paketki za free software je na voljo tudi na SunSITE Slovenia.

> Prevajalnik in ostalo imas. Ce delas kaj v Javi, bi skoraj rekel, da je
> vseeno, kaj imas, Solaris ali Linux. Opozoril bi te se, da je SOlaris 7

Zal gre prvo ven Java za Solaris in Microsoft, malce kasneje za ostale,
vendar to skoraj ni omembe vredno.

> se malo bolj oskubljen, kot je bil 2.6. Ne samo, da je prevajalnik locen
> (kar je bil ze od nekdaj), ampak zdaj imas se loceno "Easy Access
> Server", "Enterprise Server" in "ISP Server". Teh paketov *NIMAM*, je pa

To so le paketi, ki jih tudi prej ni bilo v 2.6, na voljo so bili dodatno.
Solaris for ISP je pac paket z vsemi strezniki, ki naj bi jih ISP
potreboval in vse to centralno upravljano.

> Kar se tice Office programov, si po moje skoraj na boljsem pri Linuxu.
> Sicer so problemi s fonti, ampak kot kaze, se za Linux da dobiti vec
> "free" softvera, kot za Solaris. To je vsaj moje mnenje.

Prakticno je StarOffice nekako stranski produkt Solarisove licence
(odlocili so se po vzgledu Suna). Vecina bolj popularnih free SW je ze kar
v paketkih za instalacijo, vse ostali pa se bolj ali manj prevede brez
problemov.

> Tako, da... Odloci se sam.

To pa drzi kot pribito.

LP,
	Iztok

iztok na ieee.si                   Sun Certified Network Administrator (SCNA)
http://gea.fri.uni-lj.si/~iztok  Sun Certified System Administrator (SCSA)
Snail Mail: Iztok Umek, Pod vinogradi 39, SI-8351 Straza, Slovenia

Dodatne informacije o seznamu Starilist