[ LUGOS ] majice ancore

Jaka Mele jack na lugos.si
Pon Jan 18 07:06:33 CET 1999

On Sun, 17 Jan 1999, Lana Milinkovic wrote:

> Erm...ja...jaz se vedno sprasujem za majice. V cem je problem? Mislim..v
> tem casu bi jih lahko ze deset krat potiskali in naredili. Kje se je
> zataknilo? Ker ce majic ne bo jih bom dala jaz zase tiskati. Imam
> prijatelja ki to pocne. Potem pa boste narocevali pri meni :)
> Sorry ampak res nimam potrpljenja cakati se nekaj mesecev. I want it now
> :) Sem videla na netu eno tako nifty bejbiko z majicko na kateri pise
> linux. Jst bi tud :)
> Tisti ki je bil zadolzen za to bi ze zdavnaj lahko zadevo sfinisiral.

Majice bodo :)
Zdaj urejamo se zadnje detajle glede denarnega poslovanja drustva. (davcno
stevilko se moramo dobiti). Ko bo to mimo, pa gremo na majice. Jaz imam
ene par ponudb, tako da sem preprican da se bo dalo za razumno ceno to
spraviti skozi. Lana - po kaksnih cenah nam bi lahko ta tvoj prijatelj
to naredil (ne pozabi obojestranski barvni tisk)?

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 179-8972 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 179-8899 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist