[ LUGOS ] majice ancore

Lana Milinkovic lana na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Ned Jan 17 22:44:36 CET 1999

Erm...ja...jaz se vedno sprasujem za majice. V cem je problem? Mislim..v
tem casu bi jih lahko ze deset krat potiskali in naredili. Kje se je
zataknilo? Ker ce majic ne bo jih bom dala jaz zase tiskati. Imam
prijatelja ki to pocne. Potem pa boste narocevali pri meni :)

Sorry ampak res nimam potrpljenja cakati se nekaj mesecev. I want it now
:) Sem videla na netu eno tako nifty bejbiko z majicko na kateri pise
linux. Jst bi tud :)

Tisti ki je bil zadolzen za to bi ze zdavnaj lahko zadevo sfinisiral.

Pozdravcek,

Lana

Dodatne informacije o seznamu Starilist