[ LUGOS ] NTFS

Iztok Heric Iztok na creativ.si
Ned Jan 3 13:24:51 CET 1999

>1. ali lahko z linuxom čitam NTFS,ali obstaja kakšen emulator

Kernel 2.1.x (2.2.x) ima podporo za NTFS, vendar je treba s tem previdno.
Read-only nekako se gre, ce pa probas se write, si pa kar hitro lahko unicis
podatke,
ker je se ta del v development fazi. Ocitno se ne zna popraviti dodelitvene
tabele.
Omogoceno je samo speminjanje obstojecih datotek, pa se te ne mores
spremeniti
cez njihovo dolzino, lahko pa jo zmanjsas, samo zadeva ti ne popravi
dodelitvene
tabele - in ob naslednjem zagonu chkdsk-a v NT-jih ti le-ta prijavi kar
nekaj
napak v datotecnem sistemu.

>2.ob zagonu Xwin mi le-ti zmeraj skocijo na najnizjo resolucijo,
>    pol moram pa z ctrl+alt+"+" prestavit v najvisjo
>    V kateri datoteki lahko nastavim, da bi mi zmeraj skocil v najvisjo
>resolucijo

Ce uporabljas RedHat, za to obstaja Xconfigurator, sicer pa moras malo
rocno XF86Config...

>3.kako nastavim, da bi mi prikazoval 80x50 namesto 80x25

Poskusis pa lahko tudi z VGATextMode programckom.

lp,
Iztok Heric <Iztok na creativ.si>
ICQ# 22786435

Dodatne informacije o seznamu Starilist