[ LUGOS ] NTFS

Rok Papez rok na slo.net
Ned Jan 3 11:10:45 CET 1999

On Sun, 03 Jan 1999 08:36:46 +0100, igor wrote:

>1. ali lahko z linuxom  itam NTFS,ali obstaja kak en emulator

??? Si mislil vprasati ce lahko mountas NTFS particijo?
Mislim da ze obstajajo neki driverji za NTFS vendar nisem
preprican. 2.0.x kernelih se ni NTFS driverja.

>2.ob zagonu Xwin mi le-ti zmeraj skocijo na najnizjo resolucijo,
>    pol moram pa z ctrl+alt+"+" prestavit v najvisjo
>    V kateri datoteki lahko nastavim, da bi mi zmeraj skocil v najvisjo
>resolucijo

man XF86Config
Hint: Cisto na koncu ko imas zlistane mode
"640x480" "800x600" "1024x768" ...
Zamenjas vrstni red tako, da je zazeljena locljivost na prvem
mestu.
"1024x768" "640x480" "800x600" ...

>3.kako nastavim, da bi mi prikazoval 80x50 namesto 80x25

man lilo.conf
v lilo.conf moras vnesti nekaj v zvezi z VGA se ne spomnim
tocno.. pac preberi si ;>.

best regards,
Rok Papez.

Student at Faculty of Computer and Information Science,
University of Ljubljana, Slovenia.

Dodatne informacije o seznamu Starilist