[ LUGOS ] LILO BLUES

Jaka Mele jack na lugos.si
Tor Jan 12 18:26:47 CET 1999

> Imam 486 in malo vec kot 700MB diska. Do sedaj je vse delalo normalno.
> Kar naenkrat pa je nastal problem z LILO. Napise mi samo LI potem pa
> same 40 v neskoncnost. Vem da to pomeni eno napako. A kdo ve, kaj pomeni
> 40 (Kaksna napake je to)?

ZA VSE, ki vam LILO dela probleme... Probajte GLUB.. Baje ga je malce
tezje skonfigurirati, ampak da se pa z njim vse...

http://www.uruk.org/grub/

Ce se bo kdo opogumil zanj, in ga bolje spoznal, ga vabim da napise kaj o
njem na listo, ali pa kaj vec za clanek in bomo objavili v kateri izmed
slo. rac. revij.

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 179-8972 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 179-8899 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist