[ LUGOS ] DNS in qmail

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Čet Jan 21 17:33:52 CET 1999

On Thu, 21 Jan 1999, Rok Papez wrote:

> Prav tako me zanima kako omejim dostop
> do DNS-a samo IPjem 192.168.1.0/255.255.255.0

Najbrz zna bind-8x to sam kako sčarati, sicer
pa je izvedljivo tudi z ipfwadm. Tega pa boš itak rabil
za maškarado. Najprej odpri upd port 53 (na pamet) za 192.168.1.0,
nato pa zapri udp port 53 za vse ostale.

> Ali bi sla namestitev tako, da prevedem qmail na
> delovni postaji in (via tgz) skopiram /var/qmail
> na server ter prenesem ustrezne /etc/groups in
> /etc/passwd zapise iz delavne postaje na server ??
> Ali morda qmail "naserje" se kje drugje svoje
> "filetke" ??

Nisem še opazil kakšnega qmail-ovega grdega obnašanja. Tudi
v končni fazi gre cel qmail v /var/qmail in nikamor drugam.

LP!

  Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si