[ LUGOS ] DNS in qmail

Rok Papez rok na slo.net
Čet Jan 21 16:33:40 CET 1999

Zivjo!

Doma imam manjso mrezo in na serverju (486DX50-20MB rama)
laufam linuxa (RH 5.2, official kernel 2.0.36).

Na linuxu trenutno laufam DNS, FtpD, TelnetD, Sambo.
Prisli bodo pa se qmail (ali sendmail) + dodatki, apache
in se kaksna zadeva.

Postavil sem si binda 8 in za svojo mrezo dal v
/etc/named.conf (poleg ostalih zadev tudi)
--------------------
zone "." {
  type master;
  notify no;
  file "/zones/home"
};
--------------------

Vse deluje lepo in prav, vse hoste resolva samo na
imena, brez domen; kakor sem tudi hotel.
(primer FQDN: Aurora == Aurora.)

Pojavil pa se bo problem ce se bom hotel conectat na
internet (linux server bo dobil modem in se bo sel
IP Masq.).

Kako naj potem nastavim, da bo DNS imel hkrati
--------------------
zone "." {
  type master;
  notify no;
  file "/zones/home"
};
--------------------

in (nekaj v tem stilu)

--------------------
zone "." {
  type hint;
  file "/root.hints";
};
--------------------

To IMHO ne gre.

Kako se v taksnem primeru nastavi DNS?
Prav tako me zanima kako omejim dostop
do DNS-a samo IPjem 192.168.1.0/255.255.255.0

Qmail. Dol sem si potegnil qmail-1.03.tgz.
Za namestitev moras narediti dolocene skupine
in uporabnike ter imenik /var/qmail in nato
pognati "make setup check" v imeniku z izvorno
kodo.

To malce *sux*, ker moj server nima gcc-ja
namescenega zaradi pomanjkanja prostora.
Vse kar moram prevajati za na server
kprevajam na svoji "delavni postaji" :).

Ali bi sla namestitev tako, da prevedem qmail na
delovni postaji in (via tgz) skopiram /var/qmail
na server ter prenesem ustrezne /etc/groups in
/etc/passwd zapise iz delavne postaje na server ??
Ali morda qmail "naserje" se kje drugje svoje
"filetke" ??

Najlepse se zahvaljujem ze vnaprej za vse odgovore.

best regards,
Rok Papez.

Student at Faculty of Computer and Information Science,
University of Ljubljana, Slovenia.

Dodatne informacije o seznamu Starilist