[ LUGOS ] pine

Ales Casar casar na uni-mb.si
Sre Jan 13 22:52:44 CET 1999

On Wed, 13 Jan 1999, Ernest Zejn wrote:

> meni se zdi bolj napaka na pine-u.... stvar mi namrec javlja napake ze
> na dpkg-source -x <blabla>.dsc
>
> /usr/src/pine# dpkg-source -x *.dsc
> dpkg-source: failure: exec cpio: No such file or directory
> dpkg-source: extracting pine in pine-3.96M
> dpkg-source: failure: exec patch: No such file or directory
> dpkg-source: failure: patch gave error exit status 2
> /usr/src/pine#
>
> in potlej ne dela noben "debian/rules binary" kot je zapisano v README,
> ampak
> moram pognati tisti "build lnx", ki javlja ze znane napake....

Cudno. Da nimas kaj cudno (pomanjkljivo) nastavljenih poti v svojem
shellu? Ali pa ti morda manjkajo doloceni paketi, ki so potrebni za
gradnjo binarnih .deb paketov. Preveri predvsem paketa 'cpio' in 'patch'.
Meni je prevajanje in gradnja .deb paketov od pina slo brez vseh
problemov.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist