[ LUGOS ] Dodajanje userjev RH5.2 in zvocna kartica

Bojan Trafela bojan.trafela na siol.net
Sre Jan 13 22:34:15 CET 1999

Imam instaliran RH5.2 (dva dni torej sem novopeceni).
Ko hocem dodati novega uporabnika z ukazom adduser -u ID -p password
username,
mi naredi v direkotriju /home njegov direktorij in vse lepo (ker se da tudi
kasneje izbriat ta user),
ko pa se hocem prijavit na drugem virtualnem oknu ali pa na enakem, ko se
odjavim kot root,
dam username in pasword, ki se mu ga dolocil in mi vedno javlja Login
Incorrect. Ali nastavi userju sam default geslo ali na kaken nacin se naj
prijavim kot drugi user in ne kot root.

Drugo vprasanje, imam zvocno kartico ESS1688 in kako jo na najlazji nacin
pripravim, da jo bo Linux
prepoznal (jedro je 2.0.36 osnovno pri instalaciji) ali moram prevesti jedro
(uhh to bo za mene problem).

Lp,

Bojan

Dodatne informacije o seznamu Starilist