[ LUGOS ] Solaris vs. Linux

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Pon Jan 4 22:01:20 CET 1999

On Mon, 4 Jan 1999, Matej Sekoranja wrote:

> zanima me mnenje o Sun Solaris-u 7 proti Linux-u?
Oboje je boljse kot polkna.

> Ima Linux konkurenco?
Ima Solaris svojo slovensko usergrupo in miljone mularije, ki ti lahko pomaga.

> Mene je Solaris pritegnil, ceprav imam sedaj RH 5.2. Zakaj?
Sam imam izkusnje s karnekaj Unixi (QNX, IRIX, LinuX, BSD...) in mislim
da nisem lih zacetnik na tem podrocju, pa sem za nastavitev DNS resolvanja
rabu SunCertifiedNetzwerkAdmin-a, da mi je obelodanil kako se to uredi.

> Glavnem ukvarjam z Javo in Java je 'izum' Sun-a,
> torej vse kar je v Javi novega gre prvo na Windows in
> Solaris, potem pa sele na ostale platforme!!!
Haha, lepoteprosim. Me pa prav briga ce svoj JDK dobim 2 uri kasneje kot
tisti na Solarisu.

> Aja, programska oprema za Solarise...
> Mislim, da je tukaj v igri veliko $$$$$$$ (uh, Java je zastonj),
Si ze v zivljenju napisal kak resen program ?
Veliko dnarja je, ce izzumis tak program, ki ga bo kupla vsa slovenska
mularija po 200 SIT v trafiki.

> no ampak, ko je potrebno napisati kaksno porocilo, dokument je tukaj
> mislim MS Office ZAENKRAT se kralj (1000+1 hroscov sem sedaj spregledal)...
Poskusi LateX

> Mislim, da je za Javo Solaris primernejsi od Linux-ov.
> Kaksen ugovor?
Ja, java v Netscape se na Solarisu starta 20 sekund na Windowsih 15, na
Linuxu pa 10. = P266;

>  Prosim za 'bitko' med Solaris-i in Linux-i? Zakaj ali zakaj ne Solaris ??!!!!
Za Solaris potrebujes PII450 z 256MB RAMa za isto funkcionalnost kot na
linuxu dosezes s Cyrix233 s 32MBRama.

> P.S. Ima kdo izkusnje z Solaris instalacijo na Intel platformi (Intel PII)?
>      (AGP port (i740 chip based gfx card), PCI DEC chip based NET card, uf
> kaj pa problemi z CD-ROMi?)
Jaz ga imam na PII300, ATIXPert na WorkAGP, 64MBRAM, PLEXTORSCSI32X. Deluje
zelo pocasi. Na masinah z IDE CDROMom se ni hotel instalirati.

>    Matej
Matej zresni se.

> Kaj je vse na tem CD-ju (so Java, kaksen WEB server, prevajalniki in druga prog.
> oprema se zraven).
Vse je, od C compilerja do vseh mogocih serverjev in dokumentacije.

> Kaj pa driverji (AGP port (i740 chip), DEC chip based NET
> card, uf kaj pa problemi z CDROM-i?)?
Vse dela

Dodatne informacije o seznamu Starilist