[ LUGOS ] poiljanje pote

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Sre Jan 27 10:49:06 CET 1999

On 27 xxx -1 tementu na interblod.com wrote:

> Pozdravljeni
>
> Uspelo mi je inštalirat fetchmail in z pobiranjem pošte ni problema. sedaj me samo še zanima kako konfigurirat sendmail za pošiljanje pošte. Iman 5 uporabnikov in vsak ima pošto na drugem serverju. Kako sedaj skonfigurirat da bi lahko vsak uporabnik pošiljal pošto preko svojega strežnika, preko ppp povezave.
> Ali se bolj splača uporabit keri drugi program npr. qmail ali smail?

Najbolj se splaca konfigurirat sendmail tako, da se sendmail obnasa
kot smart-relay in poslje posto direktno tja, kamor je namenjena.

Ponavadi to dela sam od sebe, ceprav nimam veliko izkusenj s sendmailom
pod kako drugo distribucijo razen slackware.

Ce hoces ti lahko mailam konfiguracije za sendmail 8.7 in 8.8
da bo to delovalo.

Potem  v rc.d  skriptah sendmail pozenes s parametri -bd -q15m in ti
bo na vsakih 15 minut poskusil dostavit vso posto. Tako pri meni
stvar vedno vse pravilno dostavi (ker nikoli nisem manj kot 15 minut
skupaj online :).

					Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist