[ LUGOS ] mreza

Tomaz Ocepek ocepek na fog.sk-pttsc.lj.edus.si
Pet Jan 22 16:16:49 CET 1999

> Se enkrat preveri IRQ in I/o ADDR kartice. Na podoben problem sem naletel
> pred casom,...kartica se je obnasala tako kot v tvojem primeru, preveril
> sem vse mogoce, tudi HUB na katero je bil priklucen pc z doticlo kartico,
> kable in ostalo kramo, na koncu pa ugotovil da je bil IRQ napacno
> nastavljen.
ja, sem pregledal vse, to je bilo prvo na kar sem pomislil, sem dal notri
potem eno levo ne2000 kartico, s katero se vedno ni delovala zadeva... No
v glavnem zadeva je taka, sicer ne stekam zakaj je tako, da ce je masina
mrzla, se pravi da ne deluje par urc, ne mores na mrezo dokler ni uptime
masine vsaj 2 minuti... mislim totalno kr neki!!!

lp,
tomaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist