[ LUGOS ] mreza

Alex Mihicinac Alex.Mihicinac na uni-lj.si
Pet Jan 22 16:11:59 CET 1999

On Fri, 22 Jan 1999, Tomaz Ocepek wrote:

> [...]

Se enkrat preveri IRQ in I/o ADDR kartice. Na podoben problem sem naletel
pred casom,...kartica se je obnasala tako kot v tvojem primeru, preveril
sem vse mogoce, tudi HUB na katero je bil priklucen pc z doticlo kartico,
kable in ostalo kramo, na koncu pa ugotovil da je bil IRQ napacno
nastavljen.

lp,

alx

Dodatne informacije o seznamu Starilist