[ LUGOS ] pppd

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Sre Jan 27 10:37:16 CET 1999

On Wed, 27 Jan 1999, [iso-8859-2] Miha Tomšič wrote:

> 	Hojla!

> A mi lahko nekdo pove, kaj pocne pppconfig na Debianu. Naredi neke fajle,
> kako pa jih lahko uporabim mi pa ni jasno.
>
> Kaj so neki fajli net-4-fp in net-5-fp (lahko da je tudi kaj drugega ampak
> taksne oblike). V RedHatu mi jih pogresa pri rebootu, v Debianu pa pri
> vzpostavljanju PPP povezave...
>
> Ah, dobri stari Slackware... ;]

No, ja... Za nas... Borut se ze dolgo casa ukvarja s tem, da bi vam
priblizal ppp, pa ga ocitno noben ne razume. Bom jaz se enkrat poskusil
univerzalni kuharski recept (Samo za desktop masine brez mreznih
kartic in ki imajo samo ppp dostop za dostopanje do neta):

Za vsako datoteko pise, kaj MORA biti notri, lahko je pa se
kaj drugega. Pri slackware, debian 2.0 in redhat 5.2 je to
zadostovalo za prit na net. Za ostale ne vem. Polja v <>
ustrezno spremenite.

/etc/ppp/options:
defaultroute
noipdefault
modem
crtscts
connect /etc/ppp/dialer
name <username>

/etc/ppp/pap-secrets:
username * password

/etc/ppp/chap-secrets:
username * password

Zdaj potrebujemo se chat skripto za priklop (ustrezno
spremeni telefonsko stevilko):

/etc/ppp/dialer:
#!/bin/sh
exec chat -v                                            \
        TIMEOUT         10                              \
        ABORT           '\nBUSY\r'                      \
        ABORT           '\nNO ANSWER\r'                 \
        ABORT           '\nRINGING\r\n\r\nRINGING\r'    \
        ''              \rATZ                           \
        'OK-+++\c-OK'   ATZ                             \
        TIMEOUT         40                              \
        OK              ATX3DT<telefonska stevilka>     \
        CONNECT         ''

Ce morate klicati pulzno, tisti T pred telefonsko zamenjajte s P.
Ta skripta mora biti izvedljiva, zato v shellu izvedemo
chmod +x /etc/ppp/dialer

Zdaj pozenemo
/sbin/pppd /dev/modem

in cakamo (in napeto poslusamo kaj se z modemom dogaja).
Ce smo na netu, najlaze ugotovimo tako, da pingamo kak
znan IP (193.2.1.1 bi moral biti vedno dosegljiv). Ce
ne delujejo DNS storitve vpisite ustrezne nameserverje
v /etc/resolv.conf, ki naj izgleda takole:

/etc/resolv.conf:
domain <vasa domena, npr. arnes.si>
nameserver <primarni, za arnes 193.2.1.66>
nameserver <sekundarni, za arnes 193.2.1.72>

Ce po nekaj poskusih zadeva ne stece, se gremo troubleshooting.

V eni konzoli pozenemo
tail -v /var/log/messages

V eni pa
pppd /dev/modem debug

Spet poslusamo kaj se dogaja z modemom in zraven beremo,
kaj sistem zapisuje v messages. Potem intuitivno sklepamo
(Authentication failure - aha, to je napacen password,
razna timeout sporocila, preverimo MTU in MRU in tako dalje,
to je zdaj ze beyond this documents scope). V glavnem, ce
slisite, da je modem prisel online, ste ze na 90% poti.
Takrat ne obupavajte.

Ce datoteka /dev/modem ni link na tisti serijski port, kjer
se modem nahaja, ga lahko naredite sami, ali pa poganjate
pppd z drugim parametrom (pppd /dev/ttyS1).

Ce je kdo vse to izvedel, naj maila na listo, kaksne koristne
napake, ki jih pppd mece ven z opcijo debug, pa mu bo gotovo
kdo lahko priskocil na pomoc.

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist