[ LUGOS ] pppd

Miha Tomšič miha.tomsic na ensico.si
Sre Jan 27 10:05:26 CET 1999

	Hojla!

> http://www2.arnes.si/~ssdbmra1/ poglej.
> To deluje na Debianu 2.0 ali novejsem. Pripombe so zazelene.
> Ce tvoj ISP ni Arnes ali Siol se priporocam tudi za nastavitve za druge...
> Neke vrste template pa imas tam notri. Ko sem stvar stimal za siol, sem
> samo spremenil stevilko in nastimel chap-secrets.

A mi lahko nekdo pove, kaj pocne pppconfig na Debianu. Naredi neke fajle,
kako pa jih lahko uporabim mi pa ni jasno.

Kaj so neki fajli net-4-fp in net-5-fp (lahko da je tudi kaj drugega ampak
taksne oblike). V RedHatu mi jih pogresa pri rebootu, v Debianu pa pri
vzpostavljanju PPP povezave...

Ah, dobri stari Slackware... ;]

	Bye, Mikka...

Dodatne informacije o seznamu Starilist