[ LUGOS ] Cudni simptomi.

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Čet Jan 28 22:26:25 CET 1999

On Thu, 28 Jan 1999, Edi Suc wrote:

> Vceraj me je doletelo nekaj nadvse cudnega.

 Meni se vsak dan zgodi kaj cudnega... ;>

> Ima kdo kako idejo, kaj je "preklelo" moj sistem, da se je tako obnasal?

Hm, meni se je dogajalo, da sem med delovanjem kakega daemona pobrisal
njegov log file, in ker je bil daemon tako 'pameten' je nadaljeval
pisati log file tam kjer je prej ostal... In je kar naenkrat file bil spet
dolg XXX of something... Mogoce se je dogajalo kaj podobnega?

 Hummm.. Enkrat se mi je zgodilo, da se je nekemu ftpju utrgalo... Med
prenasanjem se je klient sesul in se sesedel, ter dumpal core... ftpd na
drugi strani je se kar posiljal podatke k meni in mi 'zrl' disk... Tudi,
ko sem pobrisal ta file, zadeva ni nehala... Problem sem 'pozdravil' z
rebootom... (Paketi iz tistega ftop serverja so se kar leteli k meni ampak
so koncali v /dev/null...)

David!
FBI  --  Female Body Inspector

Dodatne informacije o seznamu Starilist