[ LUGOS ] Linux in novell

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Čet Jan 28 22:17:03 CET 1999

On Thu, 28 Jan 1999, Gregors Miha wrote:

> Folk mene pa zanima ce lahko instaliram Novella (3.12 in 4.11) in Linux. In
> kateri boot manager bi rabil. Verjetno bi bilo treba bootat dos z dvema
> autoexecema in linux. Hvala

3.12 in 4.11 Netware tako ali tako laufata on the top of the dos...

Instaliraj DOS 6.x in naredi startup menu... Seveda moras pazit se na
Netware Particije, ker si 3.12 in 4.11 ne moreta deliti iste particije...

David!
It takes 4*C64 to land on moon and P133 to run Windows 95, something IS
wrong.

Dodatne informacije o seznamu Starilist