[ LUGOS ] mount-anje iomega zip diska

Rok Papez rok na slo.net
Sre Jan 6 12:09:26 CET 1999

On Wed, 06 Jan 1999 07:31:22 +0100 (CET), Metod Kozelj wrote:

>Ce particije nastavis sam, potem jih ne bos mogel brati na kaksnih ALT-F4
>sistemih, ker driverji tam pricakujejo FAT fs na particiji 4.

Pri meni imajo vsi zipki uporabljeno 1. particijo.
Delajo Win95/98, NTji, OS/2 in seveda vsekakor tudi Linux.
Se nisem naletel na tezave ker ne uporabljam 4. particije.
Je pa tudi res da nisem nalozil nic od Iomega software-a; vse laufa
z default gonilniki, ki so prilozeni OS-u.

best regards,
Rok Papez.

Student at Faculty of Computer and Information Science,
University of Ljubljana, Slovenia.

Dodatne informacije o seznamu Starilist