[ LUGOS ] mount-anje iomega zip diska

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sre Jan 6 13:35:28 CET 1999

Howdy!

On Wed, 6 Jan 1999, Ales Casar wrote:

> Kateri automounter pa uporabljas? amd, vold ali kaj tretjega?

Uporabljam tisti aoutomounter, ki ima 'experimental' podporo v kernelih
2.0. V bistvu je sysV style (v nasprotju z amd, ki je BSD style). Mi je
vsec, kako so narejene konfiguracije.

> Kdaj ti
> zmounta ZIP? Ko vstavis "disketo" ali ko nekdo hoce dostopati do datotek
> na podrocju, kamor bi naj bil zmountan ZIP?

Ko kdo hoce dostopati do podrocja, kjer naj bi bil ZIP.

> In kdaj ti umounta? Ko dolgo
> casa nihce nic ne rabi tam, ko nekdo da ukaz v strilu eject-a ali ko nekdo
> stisne gumb za izmet diskete?

Umounta mi po dolocenem casu. automounter, ki ga uporabljam, poizkusi
vsako stvar umountati v dolocenih casovnih intervalih (ki so nastavljivi;
jaz za removable medije - ZIP in CD - nastavim timeout 1 minuto). Ce kdo
uporablja medij, ga pac ne more umoutnati.

Ce pritisnem na 'eject' tipko na ZIPu, mi ga pljune ven, takoj ko ga
automounter umounta. Pri CDju stvar ni tako simpaticna.

Peace!
  Mkx