[ LUGOS ] process watcher ?

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Ned Jan 17 07:29:00 CET 1999

On Sat, 16 Jan 1999, Matjaz Terpin wrote:

> Ce napises svoj programcek za kontrolo, potem lahko v nekaterih primerih
> tudi preverjas, ali nadzorovani proces dela kakor bi moral. Lahko se npr.
> samo zacikla, namesto da bi koncal. V tem primeru vpis v inittab ne bi
> resil zadeve.
>
> Tisti programcek za kontrolo named-ja sem objavil na tej listi pred
> kratkim.

 Najlazje je takrat, ko ti program naredi kak .pid file, potem je dokaj
trivialno preverjat ali program dela ali ne. Pa se preverjanje ali
datoteka obstaja je 'cenejse' kot poganjanje ps. I think so... :)

David!
On a clear disk you can seek forever.

Dodatne informacije o seznamu Starilist