[ LUGOS ] process watcher ?

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Sob Jan 16 23:55:03 CET 1999

On Sat, 16 Jan 1999, Edi Suc wrote:

> Ojla.
>
> Programe, ki morajo stalno teci startaj tako, da jih zapises v
> /etc/inittab. Kako pa to storis, pa zves, ce v konzoli napises man
> inittab.

To je ena varianta. Ko pa sem v inittab vpisal npr. named, zadeva
ni delovala prav (respawning too fast bla bla bla...).

Nisem sel zadeve studirati v detajle, ampak sem napisal en kratek
shell-script, ki ga pac poganjam precej pogosto in preverja, ce named
deluje.

Ce napises svoj programcek za kontrolo, potem lahko v nekaterih primerih
tudi preverjas, ali nadzorovani proces dela kakor bi moral. Lahko se npr.
samo zacikla, namesto da bi koncal. V tem primeru vpis v inittab ne bi
resil zadeve.

Tisti programcek za kontrolo named-ja sem objavil na tej listi pred
kratkim.

LP!

  Matjaz

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si