[ LUGOS ] ime operacijskega imena Linux

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pon Jan 11 23:38:56 CET 1999

Klemen Vodopivec wrote:

> opravilo

Ja, tudi jaz sem opazil, da nekateri Linux imenujejo linuxe, t.j. kot
windowse.
Po pravici, mene figo briga, kako kdo pravi Linuxu, dokler se vsi
razumemo.
Glede imena pa tudi nisem obcutljiv, lahko ga preimenujemo v Modre Gate.
As long as it rocks!

Ce pa se najde kdo, ki opozori na pravilno uporabo imen, pa tudi ni nic
narobe.
Torej se ne bomo (boste) scefrali med sabo, ha? Upam, da ne. Ime itak ni
vazno.
Vsaj meni ne.

=b