[ LUGOS ] ethernet in route

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pon Jan 11 23:32:39 CET 1999

Jure Krasovic wrote:

> [...]

Ne vidim smisla, da imas dve kartici v istem PCju, ki morali komunicirati med
sabo.
Lahko imas gateway, pa je PC na dveh mrezah, to razumem. V vsakem primeru
ima vse skupaj smisel, da sta kartici v razlicnih mrezah. Default rute se
bodo postavile
z eth skriptami (RH).

Ce bi res rad sprobal PCja z dvema karticama, bos rabil dve mrezi in se dva
PCja,
vsakega na svoji mrezi.

=b