[ LUGOS ] kmail, balsa in posta, ki jo vsi 2x berete

Gasper Fele - Zorz polz na WriteMe.com
Pon Feb 22 21:09:18 CET 1999

Imam hud problem.
1. kmail sem nastavil tako, da uporablja SMTP za prenos.
V prejsnjih verzijah je bila zadeva pametna in je lepo posiljala
maile naprej, sedaj pa caka na en RCPT in ne dela, ce sem offline.
Zakaj mi ni jasno.

2. Vsakic, ko z balso posljem kaksen mail, ce potem zalaufam kmail
 (npr. kliknem na link za mail v kfm-ju) mi nekatere mail poslje se 1x.
Zakaj ? Se komu sanja ? Pa a kdo slucajno ve, kako bi kfm preprical, da
 bi za mailto: uporabljal balso ? Ce se ne motim, bi morala biti balsa
kot del gnome-a tudi kompatibilna s CORBA in bi torej zadeva morala
 delovati. Ce se motim, kaj naj naredim ?

3. Hvala za odgovore!

Dodatne informacije o seznamu Starilist