[ LUGOS ] mediji

Jaka Mele jack na lugos.si
Pon Feb 22 20:39:16 CET 1999

Zivjo

Kot sedaj ze veste se bo to soboto, 27.2. po 12h v prostorih Hermes
Softlaba zgodila skupscina LUGOSa, ki ji bo sledilo se nekaj
predstavitev/predavanj...

Vsi vljudno vabljeni - podrobnejse informacije, dnevni red in ostalo pa
najdete na webu - http://www.lugos.si/lugos/skup270299.html

Prosil pa bi vse, ki imate kaksne veze, oz poznane pri medijih, ki bi
lahko pokrili ta dogodek, da mi kaksne podatke cimprej sporocite na privat
mail... Kontakte racunalniskih revij MojMikro,Monitor,Winini imam, vse
ostalo - tudi radio/tv pa bi se rabil... Prav tako me zanimajo
urniki/kontakti racunalniskih radijskih oddaj...

						lp, Jaka

Dodatne informacije o seznamu Starilist