[ LUGOS ] Install fest in moja oprema !

Milan Gabor milan.gabor na uni-mb.si
Čet Feb 18 12:58:53 CET 1999

Hi!

Tukaj je spisek moje opreme, katero bi lahko posodil na install festu:

AMD K6-2 380 MHz
10G diska
128 MB RAMA
mrezna UTP/BNC
4x Pekac CD
Linux RH 5.2 konfiguriran za mrezo

pa se cimrova :
AMD K6-2 300 MHz
6 G diska
64 MB RAMA
mrezna UTP/BNC
Linux RH 5.2 skonfiguriran za mrezo

Obe masini sta v MB, tako da s prevozom ne bi smelo biti problemov.(Da
odresimo tiste, ki bi prevazali masine od dalec)

Poleg tega pa lahko priskrbim opremo za delanje kablovja "on the fly".
UTP in BNC.

Pomoc sem tudi pripravljen dati. Pac kolikor lahko.

Toliko o moji pripravljenosti.

lp,
MIlan
--
    |  MILAN GABOR                                      |
   |   |             are condemned to reinvent it,

Java could allow computer users to run numerous applicatons without
Windows, a
scenario Bill Gates once said "scares the hell out of me."
                           - Dan Goodin, CNET News

Dodatne informacije o seznamu Starilist