[ LUGOS ] Install festa

Tomaž Vochl tomaz.vochl na jerovsek.si
Čet Feb 18 12:39:30 CET 1999

OK. Slisim, da se bliza nov install fest (kdaj??). Slisal sem tudi, da
ste imeli na prejsnjem probleme z zagotovitvijo mreze (kabli, hubi...).
Morda lahko pomagam - najprej pa rabim spisek stvari, ki jih
potrebujete.

LP

	Tomaž Vochl
	Technical support - Networks
	E-mail: mailto:tomaz.vochl na jerovsek.si

	Jerovšek Computers d.o.o.
	Breznikova 17
	1230 Domžale

	Tel.: +386 61 712 899