[ LUGOS ] Nadgradnja preko mreze

Bostjan Strumbelj Bostjan.Strumbelj na delo.si
Tor Feb 2 02:09:38 CET 1999

Doma imam eno 486 masino, ki je brez floppyja in CD-ja, imam pa povezano v
mrezo. Gor poganjam zelo okrnjeni RH 4.2, pa bi ga zelel nadgraditi.
Racunalnik je povezan v z enim PII mrezo in na tem drugem imam CD. Gor je
RH 5.2, kar pa najbrz ni pomembno.

Najlazja varianta bi bila, da priklopim CD in pozenem ugrade, vendar pa me
zanima, kako bi to naredil preko mreze. Disk je 230Mb, prostega prostora
je 57Mb, na voljo pa imam NFS in ftp.

Zelel pa bi instalirati/nadgraditi sam pakete, ki so instalirani (ja saj
naj bi med drugim tudi temu sluzil RPM, ne?).
Nekaj sem ze poskusal, pa mi kot kaze zmanjka prostora na disku.

Bostjan
---
Bostjan Strumbelj		     NeXTmail & MIMEmail
Slovenija                                    jan na delo.si