[ LUGOS ] Graficna tablica

Marko Cuk cuk na cuk.x0.org
Pon Feb 1 21:36:14 CET 1999

Iztok Polanic wrote:

> Hy !!!
>
> Mogoce kdo ve, katero podjetje v Sloveniji prodaja Wacomove graficne
> tablice? Rad bi jo namrec uporabljal v Linuxu (GIMP).
>
> Se to  sploh da narediti?
>
> Vem da se lahko uporablja kot miska, ampak kot rislano orodje pa nisem
> prepricam!

He, to ne vem, ce bos lahko uporabil zadevo v linuxu, prodaja pa jih
podjetje Gregor d.o.o. iz Kranja.

tis.telekom.si mi najde dva, pa ne vem, kateri je pravi. Poglej pa
povprasaj, ce ne najdes mi poslji mail, pa bom nasel prospekte.

Marko Cuk

HA !! na http://www.wacom.com najdes, ce se malce potrudis

e, to ti je to.

           GREGOR D.O.O. STORITVE IN TRGOVINA

           ZOISOVA ULICA 6                       4000 KRANJ

                                                                  (064)
225528

Dodatne informacije o seznamu Starilist