[ LUGOS ] kdm

Jure Koren idiot na gimp.thz.net
Tor Feb 23 20:32:52 CET 1999

On Tue, 23 Feb 1999, Marko Bukovec wrote:

> Zivjo!
>
> Zrihtal sem si grafični login, dela. Potem pa sem zamenjal xdm z kdm in zadeva
> tudi dela. Ko sem pa hotel da bi se uporabliki lahko logirali s klikom na svojo
> slikico + pwd, pa je zaškripalo. Tam je le slikica od root-a, ostalih pa ni..
> V levem oknu, kjer naj bi bili vsi uporabniki
> (aplikacija K->Settings->Application->Desktop Manager) je naveden le root,
> ostalih userjev, ki se drugače lahko preko tipkovnice logirajo je kar nekaj..
>
> Kako torej dodam ostale uporabnike? (grafično se jih ne da..)

V direktoriju /usr/local/kde/share/config/kdm (nimam kde, po spominu)
obstaja file kdmrc, ki je precej nezahteven za rocno popravljanje.
Tam dodas vse potrebno, sicer pa obstaja ukaz man.

man kdm
pove veliko o zadevi, kje so kaksne konfiguracije, kako jih
spremenis.

					Jure

P.S. meni je zadeva super delala s kde 1.0. To, da ima vsak uporabnik
svojo slikco, je to cemur recemo "nifty feature" :) "even your
grandmother knows how to log in press"

Dodatne informacije o seznamu Starilist