[ LUGOS ] kdm

Marko Bukovec marko.bukovec na guest.arnes.si
Tor Feb 23 19:25:48 CET 1999

Zivjo!

Zrihtal sem si grafični login, dela. Potem pa sem zamenjal xdm z kdm in zadeva
tudi dela. Ko sem pa hotel da bi se uporabliki lahko logirali s klikom na svojo
slikico + pwd, pa je zaškripalo. Tam je le slikica od root-a, ostalih pa ni..
V levem oknu, kjer naj bi bili vsi uporabniki
(aplikacija K->Settings->Application->Desktop Manager) je naveden le root,
ostalih userjev, ki se drugače lahko preko tipkovnice logirajo je kar nekaj..

Kako torej dodam ostale uporabnike? (grafično se jih ne da..)

 bye de Marko

Dodatne informacije o seznamu Starilist