[ LUGOS ] Apache in qmail

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Čet Feb 4 17:37:04 CET 1999

On Thu, 4 Feb 1999, Igor Cimperman wrote:

> 2. qmail sem prevedel brez problemov, pognal ./rc skripto (skopirano iz
> home) in se lepo pozene, samo da imam namesto stirih deamonov samo enega.
> (qmail-lspawn, ki ga pozene skripta). Posto bi hotel imeti v ~user/Maildir.
> Ali moram v /var/spool/mail/ sam definirat direktorije za userje ali bo to
> sam naredil (zdaj je prazen)? Nasploh bi bilo fino ce bi kdo napisal po
> korakih, kaj je treba naredit za instalacijo (recimo, kot check listo).

Če se prav spomnim, dobiš check listo kar zraven qmail-a. Jaz se je
spomnim. Poišči malo.

Sicer pa je tako:
- Maildir-e moraš narediti sam. Je pa zagotovo že napisana kakšna skripta
  za to. Imaš tudi skripte za pretvorbo iz mailbox-a v maildir.
- kam pošta gre lahko izbere vsak uporabnik sam v fajlu ~/.qmail
  Lahko seveda daš en default .qmail v /etc/skel

Po mojih izkušnjah je qmail odlično dokumentiran in tudi zelo dobro
založen z raznimi dodatki in skriptami. Sam nisem imel z njim prav nobenih
problemov.

LP!

  Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si