[ LUGOS ] Apache in qmail

Igor Cimperman igor.cimperman na amis.net
Čet Feb 4 17:25:02 CET 1999

Hoj,

imam dva problema s programoma iz subjecta:

1. Apache sem instaliral in lepo dela dokler so html-ji in v default
direktoriju (/var/www). Potem pa sem hotel naredit link na file v drugem
direktoriju (recimo /usr/local/www) in tam se ustavi. Nikakor ne pridem do
njega. V config filetu imam

<Directory /usr/local/www>
AllowOverride All
<Directory>

Noter je index.html, nimam pa .htaccess ker bi moralo delati tudi brez tega.
Gor tece tudi samba, kar spet nebi smel biti problem. Ne bom se branil tudi
kaksnih konfiguracijskih datotek.

2. qmail sem prevedel brez problemov, pognal ./rc skripto (skopirano iz
home) in se lepo pozene, samo da imam namesto stirih deamonov samo enega.
(qmail-lspawn, ki ga pozene skripta). Posto bi hotel imeti v ~user/Maildir.
Ali moram v /var/spool/mail/ sam definirat direktorije za userje ali bo to
sam naredil (zdaj je prazen)? Nasploh bi bilo fino ce bi kdo napisal po
korakih, kaj je treba naredit za instalacijo (recimo, kot check listo).

by, IgorC

Dodatne informacije o seznamu Starilist