[ LUGOS ] Problemi z diskom

Ales Casar casar na uni-mb.si
Pon Feb 15 12:17:40 CET 1999

On Sun, 14 Feb 1999, Borut Mrak wrote:

> Feb 14 20:16:25 bibi kernel: hda: read_intr: status=0x59 { DriveReady SeekComplete DataRequest Error }
> Feb 14 20:16:25 bibi kernel: hda: read_intr: error=0x10 { SectorIdNotFound }, LBAsect=4734239, sector=2234336

Meni se je pri enem disku zacelo pojavljati nekaj podobnega po nekem
izpadu elektrike. Po precej rocnega fsck-janja mi je masino sicer uspelo
obuditi nazaj v zivljenje in nekako se je vse skupaj vleklo se 3 dni, ko
je disk odpovedal do te mere, da se tudi mkfs nad njim vec ni dal
narediti. Ni ostalo drugega, kot narediti restore iz DATa na novi disk.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist