[ LUGOS ] script-fu

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Čet Feb 11 17:47:39 CET 1999

On Thu, 11 Feb 1999, Miha Tomšič wrote:

> 	Hojla!

> Mislim, da se plugini niso spreminjali od 0.99.x do 1.0.x. Tako da bi rekle,
> da gre za problem giflib-a (libgif ali libungif, karkoli ze imas zlinkano).
> Si pobral binarni paket ali si sam prevajal?

Prevajal.
Ampak nimam pojma kaj sem zlinkal zraven (ftp, configure, make, make
install).
Imam pa RH4.2 z bolj malo update-i, če ti to kaj pove.

Pri teh verzijah knjižnic in podobne šare sem bolj bos :( Zaenkrat.

LP!

  Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si