[ LUGOS ] lsattr

Andrej Komelj andrej.komelj na guest.arnes.si
Čet Feb 11 17:21:52 CET 1999

Ko sem e2fsprogs z verzije 1.10 nadgradil na 1.14, mi je lsattr (in
chattr) nenadoma zacel izpisovati naslednje sporocilo:

perun:~# lsattr /bin/vim
lsattr: Operation not supported While reading flags on /bin/vim

Se se komu dogaja kaj podobnega?

In se drugo vprasanje... Kako zbrisati datoteko, ki ima s chattr
nastavljeno "immutable" zastavico? :-( Verjetno je nemogoce, ne? Ta
zastavica je narejena ravno zato, da kdo ne bi nehote zbrisal
datoteke...

Mogoce bo v pomoc se dejstvo, da sem pognal 'find -type f | xargs grep
-e "Operation"' cez cel source e2fsprogs (1.14) in nisem nasel nobenega
"Operation not supported". Torej je problem drugje. C knjiznica, jedro,
kaj drugega? No, medtem se je koncal tudi ze find -type f | xargs ... na
sourcu jedra in zopet ni nikjer tega gesla. :-(

Imam ga: "strings /usr/lib/libc.a | grep Operation" ga najde. Ni pa mi
jasno, zakaj se pojavi?!?! Do nedavnega je vse delovalo cisto normalno,
sedaj pa sem nadgradil jedro, C knjiznico in se e2fsprogs (stupid me...)
in nastopile so tezave. Mimogrede: fsck, dump2fs, debugfs delujejo
pravilno. Mogoce kaksen bug v jedru? Lahko kdo preveri?

kernel: 2.2.1 (prej 2.0.36)
libc: 2.0.7pre6 (prej 2.0.6)
e2fsprogs: 1.14 (prej 1.10)

--