[ LUGOS ] [ANNOUNCE] Slovenian-HOWTO, v2.0

Primoz Peterlin peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Čet Feb 11 16:44:38 CET 1999

Zdravo,

On Thu, 11 Feb 1999, Metod Kozelj wrote:

> Da, ce je streznik ustrezno skonfiguriran. Na to pri streznikih, ki
> zrcalijo LDP, ni racunati, zato je Primozeva resitev edina zadovoljiva.

Strežnik (moj) sicer je nastavljen tako, da priponi .html-l2 prida zvrst
besedila "Content-Type: text/html; charset=ISO-8859-2", iz razlogov, o
katerih sem pisal Alešu, pa te možnosti pri tem spisu ne uporavljam.

Stvar je v bistvu še slabša. Ker paket SGMLtools še vedno ne podpira
nabora Latin-2, bom moral osmukati vse strešice in druga razločevalna
znamenja, preden besedilo pošljem Timu Bynumu. Prečrkovanje CSZ je namreč
še vedno neprimerno lepše berljivo od čudes, ki nastanejo, ko poskusiš
besedilo interpretirati kot Latin-1 (posebno z LaTeX so težave).

> Kar se tice konfiguracije raznih streznikov, je se precej za napisati. Bi
> pa najbrz bilo smiselno kaj takega vkljuciti v verzijo 2.1 ali pa 2.2.

2.1 je zunaj, v njem je nekaj napisanega o strežnikih. Zaenkrat sem se
omejil na prevod lastnega pisanja o nastavitvi spletnih strežnikov,
<http://sizif.mf.uni-lj.si/linux/cee/app/httpd.html>. Vzrok za to je
predvsem ta, da je bila danes vse dopoldne Medicinska fakulteta odrezana
od ostalega sveta in je bil to natančno edini spis, do katerega sem imel
dostop.

Lep pozdrav, Primož

--
Primož Peterlin         email: primoz.peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Inštitut za biofiziko MF, Lipičeva 2, SI-1000 Ljubljana, Slovenija

Dodatne informacije o seznamu Starilist