[ LUGOS ] [ANNOUNCE] Slovenian-HOWTO, v2.0

Primoz Peterlin peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Čet Feb 11 16:37:22 CET 1999

Zdravo,

On Thu, 11 Feb 1999, Ales Casar wrote:

> V teh straneh se najde oznaka
> <META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=ISO-8859-2">
> ki pac doloca Latin2 nabor. A ne bi bilo namesto tega boljse spremeniti
> koncno datotek recimo v .html-l2 in WWW serverju dopovedati, da bi za
> tovrstne datoteke sam sporocil browserju v katerem naboru je napisana
> doticna stran?

Način, ki ga predlagaš, vsekakor pomeni, da bo strežnik že v prvo poslal
spis s pravilno glavo MIME, brez potrebe po Reload, Back/Forward ali kaj
takega. Res pa moram zato poloviti v datoteki vse sklice na datoteke
Slovenian-HOWTO.*\.html in jih zamenjati z Slovenian-HOWTO.*\.html-l2
(ostale pa seveda pustiti pri miru), za kar bi moral popraviti skript, ki
mi zaenkrat spravi tisto, kar sproducira sgml2html, v kolikor toliko
užitno obliko. Česar se zaenkrat še nisem lotil.

> Mislim, da se v tem HOWTOju pojavi tudi moj priimek napacno zapisan kot
> "Ca"sar. Pravilno je "Casar. Torej brez kljukice na s-ju.

Popravil. Hvala in oprosti.

> V HOWTOju pogresam napotke, kako posamezni WWW server skonfigurirati, da
> bo browserjem znal sporocati Latin2 kodni nabor pri ustreznih datotekah.
> Dobro, to je bolj predlog za prihodnje verzije HOWTOja.

Dodal.

Lep pozdrav, Primož

--
Primož Peterlin         email: primoz.peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Inštitut za biofiziko MF, Lipičeva 2, SI-1000 Ljubljana, Slovenija

Dodatne informacije o seznamu Starilist