[ LUGOS ] postgres

Tomaž Zupan tomaz.zupan na orpo.si
Sre Feb 24 20:20:43 CET 1999

Zivjo !

Problem:
nekaj se poskusam ukvarjat s PostgreSQL bazo , ki pride zraven RH 5.2
(v.6.3.2) . Namestil sem jo ze ob instalaciji in mi v redu deluje dokler se
nanjo priklapljam iz istega racunalnika. Ce pa se poskusam prikljuciti na
bazo iz drugega (Windows 98 ) racunalnika preko ODBC gonilnika , mi gonilnik
javi napako 'Could not connect to remote socket' . Popravil sem datoteko
pg_hba.init , kjer sem dolocil iz katerih racunalnikov se lahko prikljucujem
na bazo.  Zanima me , ce morda ze sam linux ne omejuje pristopa samo na
dolocene racunalnike ? Ali morda samo do dolocenih portov ? Na racunalnik se
sicer brez problem telnetam.

Hvala.

LP, Tomaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist