[ LUGOS ] CeBIT 99

Davor Grobelnik davor na fog.sk-pttsc.lj.edus.si
Sre Feb 24 20:10:35 CET 1999

Pozdravljeni!!

V marcu v Nemciji (Hannover) se dogaja eden najvecjih racunalniskih sejmov
nase celine CeBIT!!

Vse skupaj traja 4 dni od sobote 20.3 do torka 23.3.99 in vkljucuje:

o prevoz z multimedijsko opremljenim in klimatiziranim avtobusom
o hotelsko bed + breakfast nocitev
o vodenje
o karto za CeBIT
o ogled Hannovra

Studentska cena je 17.000 SIT

Prijavite se lahko na INFO tocki SOU in placate v dveh obrokih.
Prijavite se cimprej zaradi omejenega stevila mest in hoteskih rezervacij!

Dodatne informacije lahko dobite pri meni:

RAM na theone.lostsoul.eu.org

Lahko se tudi prijavite osebno pri meni!

Lep pozdrav in kar se da cisto linjo, pa upam da se vidimo

Davor Grobelnik-RAM

Dodatne informacije o seznamu Starilist