[ LUGOS ] Ramdisk

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Ned Feb 28 11:44:46 CET 1999

Howdy!

On Fri, 26 Feb 1999, Luka Romih wrote:

> bu? Vcasih sem laufal Xe in se par stvari zraven na 386/40/8. Sicer
> pa po moje pomaga, ce bi na neki drugi masini skompajlal en kernel,
> kjer bi res imel samo tisto, kar gotovo rabis, pa bi bil verjetno
> dovolj majhen, da bi ostalo dovolj rama se za vse ostalo.

Tudi jaz, tudi jaz. Ampak to je bilo v casih kernela 1.2.13. Takrat so
bili kerneli z vsem potrebnim (brez modulov) veliki okoli 200k, sedaj pa z
vsemi mogocimi stvarmi modulariziranimi zasedajo cez 300k.

Podobno velja za libc.

Sicer pa, ce bi mi uspelo narediti swap, bi bila stvar resena. Ampak mi ga
ne uspe :(

Peace!
  Mkx