[ LUGOS ] dial-in server

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Ned Feb 28 11:41:32 CET 1999

Howdy!

On Sat, 27 Feb 1999, Gregor Kompara wrote:

> poskusam narediti ppp dial-in server, da se bo lahko kolega, ki
> uporablja win98, povezal na moj racunalnik. uporabljam rh 5.2, mgetty.

[ snip ]

> nato mu javi '/usr/sbin/pppd: bad local ip address 127.0.0.1' in stvar
> ne uspe. ocitno mu ne pase moj nastavljeni ip naslov...

Naslov 127.0.0.1 je naslov loop-back mreznega devica in ga ima vsak
racunalnik na svetu, ki ima TCP/IP. Na ta naslov se torej ppp ne da
voziti.

> moj racunalnik ni v nobeni mrezi. vse nastavitve mgetty-ja imam po
> howto-ju za nastavitev dial-in serverja.

Ne rabi biti. Pac pa mora imeti se kaksno drugo IP stevilko razen
127.0.0.1. To naredis tako, da v kernel (ali kot modul) prevedes 'dummy
network adapter'. Potem lahko naredis dummy device

ifconfig dummy 192.168.3.5
route add -net 192.168.3.0 dummy

Ce si tale 'dummy' prevedel kot modul, zamenjas 'dummy' z 'dummy0' v
zgornjih dveh vrsticah.

Potem v konfiguraciji ppp nastavis, da naj klicocemu poslje doloceno IP
stevilko, primer vrstice, ki pase v /etc/ppp/options:

192.168.3.5:192.168.3.6

Tako bo klicoci dobil stevilko 192.168.3.6. Namesto v konfiguracijsko
datoteko lahko to das tudi kot command-line opcijo pppd-ju.

Peace!
  Mkx