[ LUGOS ] neumnost!2

Erik Stojanovic erik.stojanovic na guest.arnes.si
Čet Feb 11 13:47:56 CET 1999

>Nobenega razloga ni, da si Debian in RH ne bi mogla deliti swap particije
>(saj ne teceta istocasno). Bolj verjetno je, da si zamocil kaj drugega.
tocno ... in sem ima dolocil isto particijo (swap)

>Moj prvi kandidat bi bila nastavitev lilo-ta.

>Ali si poskusil RedHat bootati iz diskete?

ja, pri prvi instalaciji mi je kolega (ne bomo ga imenovali) fentu disk z
winzi... in tako sem jih moral se enkrat namescat... waste of time....
zato vedno zaganjam RH ter pravtako Debian iz diskete... malo zamudno a
prakticno ce nocem da mi souporabniki racunalnika sarijo po Linuxu...
(familja in to)

>Ce redhat "ne laufa" na kaksen nacin ne laufa? Se namesto njega pozene
debian?

ne laufa napise nek error /dev/hdb3 (swap particija za Linux)

>Se lilo kar ustavi? Se kernel zacne bootati, pa potem zmrzne? Kaksen error
message?

kernel se zbota do tocke ko je treba zagnat swap...

>"ne laufa" je lahko marsikaj....
>--
>"My name is Not Important. Not to friends.
>    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important
>Matija.Grabnar na arnes.si

hvala!

ps: kako lahko zazenem clean boot-up?
mogoce je to resitev?