[ LUGOS ] question2

Miha Tomšič miha.tomsic na ensico.si
Čet Feb 11 11:55:17 CET 1999

	Hojla!

> to je prevec subjektivno!! bolje slaba resitev kot nobene!!

Ne. Tu se strinjam z Metodom. Ce pogledate nazaj po listi imamo vse prevec
resitev, ki probleme resujejo delno ali v tocno dolocenih pogojih. Osebno
sem fan Metodovih odgovorov, ki so ponavadi zelo izcrpni in predstavijo vec
aspekte problema in resitev. Ce je njegov odgovor RTFM, je ponavadi
upraviceno. :)

Vendar v Martinovem primeru ni slo za posredovanje slabe resitve, ampak za
predocenje njegove "domace" resitve, ki mu je povzrocila prnekatero
preglavico. Sam sem ga prosil, naj nam poslej chat skripto, ker je bilo
ocitno, da njegove tezave izvirajo od tam.

	Bye, Mikka...

Dodatne informacije o seznamu Starilist