[ LUGOS ] XFree86 3.3.3.1 & libc5 programi

Rok Papez rok na slo.net
Ned Feb 7 17:37:42 CET 1999

Zivjo Andrej.

On Sun, 7 Feb 1999 17:05:36 +0100, Andrej Komelj wrote:

>No, medtem sem se se malo igral s preprostim printf("Hello World!\n")
>programckom in ugotovil, da dobim Segmentation fault, ce program zlinkam
>z libc.so.5 in hkrati z libX11.so (ali katero koli drugi knjiznico iz
>XFree86), ki je zlinkana z libc.so.6 (libc.so.6 in libc.so.5 pa se
>seveda ne prebavljata ravno najbolje). No, grm tici v tem zajcu, sedaj
>pa potrebujem se recept, kako prisiliti XFree86 source distribucijo, da
>ob prevajanju knjiznic NE linka z dinamicno verzijo libc ampak s
>staticno. Naj zbrisem libc.so v /usr/lib? :-)))) Se kaksna druga ideja?

man gcc && RTFM.

Ali ne obstaja neka nastavitev v smislu --static ali nekaj takega,
ki poskrbi da se libi linkajo staticno. Kako se to naredi
samo za dolocene libe pa res ne vem.

best regards,
Rok Papez.

Student at Faculty of Computer and Information Science,
University of Ljubljana, Slovenia.

Dodatne informacije o seznamu Starilist