[ LUGOS ] XFree86 3.3.3.1 & libc5 programi

Andrej Komelj andrej.komelj na guest.arnes.si
Ned Feb 7 17:05:36 CET 1999

Ko sem instaliral XFree86 3.3.3.1 so mi cudezno nehali delovati vsi
programi, zlinkani z libc5. Ko jih pozenem, me vrze ven s "Segmentation
fault". :-( Tezava je v tem, da ne vem, kaj tocno bi lahko bilo
narobe, ce pomislim, da je se vceraj pod starim serverjem (XFree86
3.3.1) vse delovalo kot namazano. Oba sta prevedena na mojem
racunalniku: stari je zlinkan z glibc 2.0.6, novi z 2.0.6pre7. Je imel
kdo kaksne podobne tezave...? Zanimivo je se to, da ce nastavim
LD_LIBRARY_PATH na direktorij s knjiznicami starega serverja, ne dobim
SIGSEGV-ja, vendar pa se potem vse skupaj obesi pri neki drugi stvari
(NLS).

Sicer teh programov ni veliko; Netscape sem ze zamenjal z glibc-2.0
verzijo, ki mi (tok, tok) deluje, le ko grem iz njega, moram mimogrede
uporabiti se "killall -9 netscape", da se proces res konca. Tezava je z
Adobe Acrobat Readerjem, ki ga pa *res* potrebujem. :-( Kaksna ideja?

<pet minut kasneje>

No, medtem sem se se malo igral s preprostim printf("Hello World!\n")
programckom in ugotovil, da dobim Segmentation fault, ce program zlinkam
z libc.so.5 in hkrati z libX11.so (ali katero koli drugi knjiznico iz
XFree86), ki je zlinkana z libc.so.6 (libc.so.6 in libc.so.5 pa se
seveda ne prebavljata ravno najbolje). No, grm tici v tem zajcu, sedaj
pa potrebujem se recept, kako prisiliti XFree86 source distribucijo, da
ob prevajanju knjiznic NE linka z dinamicno verzijo libc ampak s
staticno. Naj zbrisem libc.so v /usr/lib? :-)))) Se kaksna druga ideja?

--
Kome.

Dodatne informacije o seznamu Starilist