[ LUGOS ] xmodmap sl-->us

Iztok Pizorn iztok.pizorn na guest.arnes.si
Sob Feb 13 07:59:10 CET 1999

> Najbrz to z odpiranjem terminala ni tako trivialno, ker mi ze od zacetka ne
> dela ikona za Midnight Commander. :( Moram sam odpret terminal in zagnat mc...

mora delat.
v /etc/X11/wmconfig/ direktorij napisi fajl (z rootom)
npr. "navmc" in vanj napisi:
--------
navmc name "Midnight Commander - console"
navmc description "A filesystem browser"
navmc icon "FileManager.xpm"
navmc mini-icon "mini-filemgr.xpm"
navmc exec "xterm -e mc &"
navmc group Utilities/File Management

in mora delat. tam se lahko spremenis xterm v nxterm al pa kaj drugega.
pri meni sem tole zdajle napisal in dela OK.

enkrat pa sem ze povedal, da je tisti meni, ki je RH, namenjen TkMC. To
je midnight commander za X11. zato pa ne dela, ker ga nimas
instaliranega.

--
Iztok Pizorn, iztok.pizorn na guest.arnes.si
linux user, RH5.1; afterstep;

Dodatne informacije o seznamu Starilist